POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja preberete pred uporabo spletne trgovine.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino upravlja podjetje Tim Logistika d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik), Dvor 32, 4201 Zgornja Besnica, matična številka 8094624000 davčna številka SI26900564, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Dostop in delovanje je lahko onemogočeno zaradi občasnih tehničnih težav ali vzdrževalnih del na strani. Ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali ustavi dostop do strani spletne trgovine.
NAKUP BLAGA
Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna in je na strani ne ponujamo. Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja. Znesek minimalnega naročila je 5,00€ in služi kot pogoj za veljavno naročilo.
Plačilo je možno z bančno transakcijo na podlagi predračuna, s kreditno a kartico ali po povzetju (v tem primeru je to plačilo prek pošte Slovenija)
Naročilo se začne z izbiro željenega izdelka, in sicer s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z nakupom. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – Pregled košarice 2 – vnos osebnih podatkov, načina dostave in izbor načina plačila, 3 – zaključek nakupa in plačilo. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno ali se vrnete na domačo stran. To ne velja v primeru, da ste naročilo že potrdili neposredno po vnosu podatkov. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na e-naslov rok@sladki-butik.si ali na narocila@sladki-butik.si
Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o naročilu z informacijami o plačilu oziroma z navodili za plačilo.
CENE IZDELKOV
Tim Logistika je zavezanec za DD zato so cene navedene v evrih (EUR) in vključujejo DDV.
Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda in s tem potrdi naročilo. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
NAČIN PLAČILA IN RAČUN
Način plačila je možen s plačilno kartico, preko neposredne bančne transakcije na podlagi predračuna ali po povzetju. Rok za plačilo je 3 dni po prejemu predračuna..
Originalni račun bo v fizični obliki, priložen k dostavljenem fizičnem izdelku. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročen izdelek ob prevzemu blaga.
Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
STROŠKI DOSTAVE
Strošek dostave izdelkov je 5.00€ (cena z DDV) pri nakupu nad 50,00€ pa je dostava brezplačna. Dostavlja Pošta Slovenije
Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka in se tako navede tudi na računu.Rok dostave je 2 do 5 delovnih dni od naročila, ali plačila predračuna če je izdelek na zalogi.
NAČIN DOSTAVE in OSEBNI PREVZEM
Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o. zato za način dostave veljajo splošni pogoji izbranega dostavljavca. V izrednih primerih bo dostavo izdelka opravilo drugo dostavno podjetje, v tem primeru bo naročnik o spremembi dostavljavca obveščen po telefonu ali preko elektronske pošte.
Če smatrate, da dostavljavec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Opomba” pri podatkih dostave.
Naročen izdelek ali storitev lahko tudi sami prevzamete na naslovu SLADKI BUTIK INES, Gorenjska cesta 16A, 1215 Medvode. Blago je pripravljeno na prevzem takoj ko je račun plačan, oziroma po dogovoru, če je izbrana opcija plačila po povzetju
REKLAMACIJE
Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega, oziroma storitev ni bila opravljena ali pa je bila opravljena neskladno z dogovorom in popravilo ni možno). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.
Podjetje Tim Logistika d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če zraven reklamiranega izdelka ni priloženega računa,
- če je vrnjen izdelek poškodovan,
- če je uporabnik izdelek ali storitev neomejeno uporabljal
Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov. Prodajalec odgovarja za stvarne napake blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku 7 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita. Napaka na izdelku je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane.
Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
- odpravo napake ali
- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenjavo blaga ali
- vračilo plačanega zneska.
Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te ali predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
VARNOST OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Strani v trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1 in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini. Ob prvem obisku lahko zavrnete piškotke, s pomočjo katerih se nalagajo vaši podatki na brskalniku. Če se strinjate z uporabo, potrjujete, da ste prebrali Pogoje poslovanja tega spletnega mesta in dajete soglasje k zbiranju in uporabi osebnih podatkov.
OBVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik ne odgovarja za uporabo spletne trgovine in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh.
Kljub zagotovitvi natančnih slikovnih prikazov prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina je last podjetja Tim Logistika d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last ponudnika in se ne smejo uporabljati brez izrecnega dovoljenja ponudnika.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
PRITOŽBE in SPORI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Kranju. Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
V skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): http://ec.europa.eu/odr.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte rok@sladki-butik.si ali na poštni naslov Tim Logistika d.o.o.; Dvor 32; 4201 Zgornja Besnica ali osebno na naslovu poslovalnice Sladki butik Ines v Medvodah.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Kranju.
PODATKU O UPRAVLJALCU SPLETNE TRGOVINE
Upravljavec spletne trgovine na spletni strani www.sladki-butik.si je Tim logistika d.o.o..
Naziv podjetja: Tim Logistika D.o.o.
Naslov: Dvor 32; 4201 Zgornja Besnica
Matična številka: 8094624000
Davčna številka: SI26900564
Zavezanec za DDV: Da
TRR: SI56 6400 0000 0527 982 pri banki PHV D.D.
Podjetje je bilo v sodni register Slovenije vpisano 22.11.2017
Zgornja Besnica, 30.10.2023